Ett stycke kombo avlämnad på Arlanda

Jag tänkte att det nog skulle bli ganska skönt att bo själv ett tag. Tänkte så tills jag kom innanför dörren efter att ha varit på Arlanda. Det kändes redan där som om det var ovanligt tyst.

Det hjälpte inte ens att sätta på TVn och musik, det känns fortfarande tyst på något sätt.

Det är nog inte tystheten som stör egentligen. Egentligen kallas det nog för ensamhet.


Jag förstår inte riktigt. När jag kommer hem först från skolan tycker jag att det kan vara riktigt skönt att få vara själv ett tag, men när jag vet att det gäller en vecka känns det inte lika roligt längre.

Nej, imorgon bär det av hem till mor och far där helgen ska tillbringas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0