Måndag!

En bättre början på veckan. Ett lättare sätt att börja veckan på. Jag är ledig idag!

Söndagsångesten blir mycket lättare att ta om man inte behöver ta sig upp på måndagen. Den försvinner nästan helt. Att jag ska till skolan i morgon känns inte alls lika jobbigt av någon anledning. Kanske för att det är fyra dagar till nästa helg?

Att ledig just det här fallet ska utläsas som "jag behöver inte ta mig till skolan men måste plugga som en galning för att jag inte gjorde det förra veckan", känns helt okej.

Började dagen med en promenad i solen. Plugg hela dagen och sedan träning på kvällen. En perfekt dag!

Tänk att lite ledighet är allt som behövs för att få en måndag perfekt...


Solig promenad på morgonen! Fördelen med att bo i utkanten av Uppsala är närheten till naturen. Nackdelen att det är långt till allt är jag för glad för att bry mig om idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0