Självstudier!

Så står det på schemat imorgon. Det kan tolkas på olika sätt. Det kan tolkas som att jag imorgon kommer sitta klistrad vid boken så att jag med gott samvete kan ta helg sedan.

Eller, så kan det tolkas som LÅNGHELG!

Långhelg känns som ett bra sätt att uttrycka det på. Positivt. Att det betyder en massa plugg också känns helt okej. Bara man säger ordet långhelg först. Då har man ju en massa tid?



Dessutom är det snart påsklov. Lisa tar påsklov redan om en vecka. Jag om två. Delad glädje sägs vara dubbelglädje. Alltså glädjs jag med kombon över att det bara är en vecka kvar till påsklovet.

Oj, vad besviken jag kommer vara nästa fredag när kombon befinner sig nere på Öland och jag ska ta mig upp till skolan...


Öland, påsken 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0