Fröken klantig

Jag har lyckats igen. Lyckats med att gör en sådan där sak som ingen annan någonsin gör. Och då inte på ett bra sätt.

Var ute hos ponnyn igår. Hon var inte helt med på noterna och tyckte att hästarna ute i hagen var mycket mer intressanta än att lyssna på mig som satt på huk och fixade med hennes ben. Jag skulle ge henne en liten dask på benet, Lycka rör på sig och vips: Jag har stukat handen. När jag slog min häst. Karma?

Det finns många ord att beskriva det med. Hästmisshandel. Hästägarmisshandel. Klantarsel. Eller något.

Så klart var det högerhanden. Lagom till att tentaplugget. Jag lyckas inte bara göra något man inte borde kunna lyckas med, jag tajmar det dessutom perfekt. Heja mig.

 

Tömkörde efter och försökte fota samtidigt. Inte helt lyckat kanske, men fin var hon <3


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ååååh lindor och grejer! :D Duktig hon har blivit :) Och allvarligt, STUKAT handen?! Vissa dagar gillar jag dig lite extra mycket :) När är tentan?

2011-05-15 @ 14:54:15
URL: http://baraylvas.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja, wiiiiie! Taggad brud :)



Haha alltså åh Susanna, borde jag bli förvånad? Sjukt kul. Tur att du har en läkare i familjen :D Och vadå, sista maj är ju fett långt kvar! Typ två veckor vafan. Klart du kan använda det som ursäkt, frågan är väl mer om du kan leva med mig själv sen ;)

2011-05-15 @ 16:23:54
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0