Inga större tabbar!

INGA tappade glas, från min sida i alla fall. Förvånade? Jag är.

Att servera snygga jurister var inte helt fel. Faktiskt.

Hysteriskt, roligt och stressigt. Som om det inte var nog med att serveringspersonalen bestod av tre nybörjare så blev vår hovmästare (aka bästa Anton) dålig precis när gästerna skulle komma. Det blev ett snabbt byte av hovmästare, ingen koll någonstans och sedan igång. Jag fick i alla fall bevis på att jag kan hantera stress, om jag nu undrat tidigare.

Förutom lite tappade bestick och ett litet försök att göra köttätare av en vegetarian (man vet aldrig..) måste jag säga att det gick riktigt bra. Över förväntan. Det var en stolt tjej som cyklade hem efter tolv igår kväll, och en trött tjej som gick upp till morgonfodringen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0