Ser ljuset i tunneln

Jaha, då var det dags för läsårets sista tenta i morgon. De senaste dagarna har mestadels tillbringats nedgrävd i alla böcker och papper. Nu börjar jag sakta se ljuset igen. Sakta komma till insikt att det inte är så mycket mer jag kan göra nu. Repetera är ledordet idag.

Lite annat har hunnits med också.

I torsdags sprang vi vårruset. Med alla andra. Alla andra. Fick en tid på 26 minuter och jag är nästan nöjd.

I fredags hade vi den sedan länge inplanerade grillfesten hos Jossan. Vädret hade tydligen missat allt vårat planerande (hur det nu gick att undgå). Men allt löser sig om man vill, så roligt hade vi ändå. Under vårt kubbspelande kunde vi enkelt konstatera att jag och systrarna Jerlström var precis lika dåliga, men några måste vara det också. Jag insåg även att lägenheten kommer få ett stänk av rosa kossa över sig i höst. På ett bra sätt.

Som sagt, lite pauser i pluggandet behövs för att man ska orka.


Sommarlovet hägrar...

Kommentarer
Postat av: Jossan

äntligen en update från dig! :D kräver en till innan kvällen ;)



det kommer bli kohysteri! wiiiie!!!

2011-05-30 @ 15:03:17
URL: http://kossanjossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0